سازش....
 
سکوت دل
شنبه 27 مهر 1392برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : شیوا خوشگله

هرجور میتونی بمون من باتو سازش میکنم هربار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم. 

با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن تنها تراز من نیستی تنها تر از اینم نکن.

با گریه های هرشبم دنبال مرحم نیستم اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم.

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه.

باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری اینقدر درارو وا نکن من که نمیذارم بری.

یک عمر من پرپر زدم چون درد دوری کم نبود اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود.

با گریه های هرشبم دنبال مرحم نیستم اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم.

کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه.

خدایا چرررررررا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 5152
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1